perjantai 22. heinäkuuta 2011

Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Lapsena en ees muista mitää synttäreitä. Yhdet oli ekalla luokalla ja yks Sari pissas housuunsa ja äiti lainas sille mun sukkikset. Niissä oli paljon vieraita ja tykkäsin kaikesta siitä. Sen jälkeen oliki vaan pari vierasta ja tylsempää.

Aikuisena mul oli ihanat 30-vee synttärit. Sillon vieraiks tuli paljon kavereita, joista tosin mulle läheisiä oli vaan pari. Mutta kivaa ja sain lahjojakin, kampaajalle lahjakortin ja kaikkee. Sillon oli bileet Jyväskylässä ja siel oli parvekekin. Sen jälkeen en muistakaan viettäneeni synttäreitä mitenkään erityisesti, mutta 33-bileet oli mahtavat. Parhaat ikinä. Kaikki läheiset tuli paikalle ja sain olla prinsessa ja kaikkee jännää.

Päivä 19 – Kaduttaa
En varsinaisesti kadu mitään. Kaduttaa joskus, mitä oon sanonu, pahasti tai vähemmän pahasti. Jos sanon jotai tyhmää ystävälle, se kaduttaa. Kadun siis sitä, jos satutan jotain toista, läheistä. Mut yleensä mitään isoa en kadu. Teen sellasia asioita, joita ei tarvi katua. Ja yritän muistaa tarttua juttuihin, jotka on hienoja, ettei tarvi katua sitäkään, ettei tehnyt jotain.

Päivä 20 – Tässä kuussa
Tässä kuussa oon ehtiny tehdä töitä monta viikkoa. Oon myös bilettäny kerran, käyny leffassa ainakin kolme kertaa. Pari leffaa oon myös kattonu kotona ja kaverin luona. Loppukuusta en tee mitää jännää. Paitsi siis se, mikä tais jäädä pois tällä viikolla kohdasta, on mun pikkusiskon rippijuhlat. Sinne oon menossa huomenna, perheen luokse. Jännää. Mekonkin oon jo valinnu. Ja oon sopinu yhen teiniaikojen bestiksen kans, et voitas nähdä huomenna, mennä terassille tai jotain. 

2 kommenttia: