perjantai 22. heinäkuuta 2011

Päivä 15 – Unelmani
Unelmani... enpä tiedä. Unelmani lapsena oli päästä asumaan omilleen ystävien kanssa. Se on toteutunut kivasti Mustatukkaisen kanssa. Ja kyllä jo aiemminkin. Olenhan asunut parhaan ystävän kanssa sekä tuntemattomien, joista tuli ystäviäni sekä nyt rakkaan ystävän kanssa.

Unelmoin myös poikaystävästä ja onhan mulla pari niitäkin ollut. Tai vaan yks oikeestaan. Mut nyt ei kyl oo ketään, et siinä mielessä toivoa täytyy pitää yllä...

Tää mun työ vastaa varmaan mun lapsuuden unelmiani. Saa olla tyhmä, mut sit kuitenkin tekee töitä, jolla on merkitystä. Siis ettei tarvi viedä duuneja himaan eikä muutakaan tyhmää.

Nykyisin unelmoin. Kodista, jossa olis tilaa kaikelle. Suhteista, jotka antais vähän enemmän. Siitä, et osaisin nauttia tästä, mitä mulla nyt on. Siitä, et oppisin olemaan normaalisti herkkä, enkä ois aina yliherkkä. Paremmasta duunipaikasta, jossa saisin enemmän palkkaa ja jossa mua arvostettais. Jossa mä voisin tehdä töitä miettimättä koko ajan jonkun toisen suhteita. Jossa mä voisin hoitaa duunit vähän vapaammin, niihin aikoihin kuin huvittaa. Se tosin varmaan tarkottais sitä, et töitä pitäs sit tehdä koko ajan, eikä niinku täällä, et on vähän ku päivystäjä ja hommia on sillon ku on.

Päivä 16 – Eka suudelmani
Hohoo, jos lasketaan lastenpusut, se oli kyl joskus 6-veenä äidin hoitolapsen kans. Pussattiin ku tykkäsin siitä tosi paljon. Ja kai sekin tykkäs musta. Riideltii veljen kans sen suosiosta.

Vähän aikuisempi suudelma olikin sit ekoilla baarireissuilla. Ja se oliki antaumuksellista. Ja osashan se poika homman. Tosin se oli aivan kaatokännissä. Itekään en kaukana siitä, joten aikamoista. :D


Päivä 17 – Mieleisin muistoni

Muistoni mistä? Ehkä mieleisin lapsuudesta on semmonen, missä mun täti letitti mun tukkaa. Olin tädin mökillä, joka oli ihan kotini lähellä. Siellä oli lemppariserkutkin käymässä, jotka oli jotain 6 ja 10 vuotta mua vanhempia. Mut tykkäsin leikkiä niiden kanssa. Äiti ei muuten koskaan saanu laittaa mun tukkaa semmoselle letille, vaan täti sai tehdä kaks lettiä ja laittaa punaset nauhat niiden päähän. :)

Oiskohan jotain muuta muistoa. Ehkä kaikki ne miljoonat kerrat, kun oon ollu Mustatukkaisen kanssa jossain. Esim. pari vuotta sitten juhannuksena RMJ:ssä. Siellä tanssittiin sateessa ja matkustettiin sunnuntaina kännissä yöbussilla takaisin Helsinkiin. Ja saatiin mahtava biisi kahdelta tärkeeltä tyypiltä <3 Tai ehkä se, kun juteltiin vaan netissä ja vedettiin pienet perseet omissa kodeissa. Ja kusetettiin toisia palstalaisia vähän ja aika tyhmästi, eivät varmaan ees uskoneet. Tai sitten se, kun ollaan vedetty jotain tv-sarja tai leffamaratoneja, päiviä tai viikkoja. Ihania aikoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti